Halloween project

                                  Halloween project 




Ik heb op de rommelmarkt een leuk oud pannetje weten te scoren. 
Ik zag direct dit wordt mijn Halloween project.


Ik gebruik Clay van Pentart. 
Dit kun je aanmaken en dan is het vloeibaar.


Ik heb de klei in mijn pannetje gedaan. 
Ik heb er toen het hard begon te worden afdrukken in gedrukt van de flesjes die ik erin wilde verwerken.


3D balls aan toegevoegd.



Metaal poeder heb ik erover heen gestrooid.
En het geheel zwart geverfd met Black acryl verf van Pentart.


Het geheel goed drogen.


Dit zijn de flesjes die ik wilde gaan gebruiken.


Ik heb in alle flesjes iets gedaan zoals botjes, veren, zand, spin en in de voorste goud poeder.



Druppels op de ondergrond van de roest set van Pentart.
Deze zorgen ervoor dat de metaal poeder gaat roesten.


Ik maak nog een ornament van Ivory Resin.
Deze verf ik zwart, en doe er een witte wassing overheen.


Een houten stok plaats ik ook in het geheel.
Hierop bevestig ik de Quote Chips Halloween van Tim Holtz.
Voor het plakken gebruik ik heavy body gel van Pentart.



Voor een drama effect maak ik spetters van Deco-art Quinacridone gold.


Ik vind mijn project af en zeer geslaagd.






Deze producten heb ik gebruikt.









Bedankt voor het lezen Liefs Ilona van Eck 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Steampunk kaart

Vintage lijst en vaas